Her er en liste over vores kommende arrangementer. Listen vil løbende blive opdateret. Vi håber at se jer til mange af det nye års arrangementer. Husk at alle er velkommen til at møde op og få en god oplevelse sammen med os. Man behøver ikke at være medlem, men vi modtager nye medlemmer med glæde.

OBS – OBS – OBS!
Nu kan du modtage nyhedsbrev pr. mail hvis du sender en mail til susuanng@live.dk

Seneste afsluttede Begivenheder

Kristi Himmelfartsferien

Torsdag - søndag, 30. maj - 2. juni Kristi Himmelfartsferien, hvor vi forventer at blive inviteret til at besøge vores venskabsby Himledalen/Lindberga i Sverige. Nærmere besked først i 2019.

Jubilæums-arrangement i DRs Koncertsal

Mandag, 15. april Jubilæums-arrangement i DRs Koncertsal i København Sønderjyllands Kreds vil arrangere fælles bustransport. Se programmet i NORDEN Nu nr. 2/2018 og følg med i pressen. Information om fællestransport og pris for deltagelse vil blive udsendt først i 2019.